Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 12:56:22 +0200

Tere!

Põhja-Sakala Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/08919 aadressile Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Kõpu 
alevik, 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee L17// Kõpu mõis// Vaestemaja 
tee T1// Veeriku// Supsi küla, 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav valgustussüsteem asub riigi omandis 
oleval transpordimaal ja riigimaantee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27184880>  (menetlus nr: 
462403), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Sakala Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR LOPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister